BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda orang yang ke?

free hit counter
Download free web counter code here.

Saturday, July 28, 2012

Sepupu Baru...



Salam.... 



 Ini gambar Alisya.. sepupu baru aku...




Antara aksi yang sempat aku ambik... hehehehe 


Alisya adalah anak bongsu dari 4 orang adik beradik... Dia seorang anak yang periang, dan aktif...


Nak dijadikan cerita, aku dapat panggilan dari adik aku, Sikin yang mengatakan Alisya dimasukkan ke dalam hospital......... 


Aku terkejut sebab baru2 ni, Alisya sangat aktif cuma tapak kakinya yang comel tu jer yang lebam.. Macam warna biru...... 


Doktor mengesahkan Alisya ada sakit jantung...... 


Kes Alisya 1 dalam seribu sebab injab dia tertukar menyebabkan aliran salur darah dia tertukar.......


Sekarang ni, Alisya tunggu untuk menjalani pembedahan di IJN(Institut Jantung Negara) 


Semoga selamat segalanya........

0 Bagaimana komen anda?...: