BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda orang yang ke?

free hit counter
Download free web counter code here.

Friday, July 6, 2012

Kengkawan lama 5Dinamik.......

Salam..........

Tengah aku syok2 tengok Master chef Selebriti minggu penyingkiran ni, tibe2 member aku Diniey ajak aku kuar makan dengan kengkawan aku time 5 dinamik.

Diniey ni pun rakan sekelas aku gak masa sekolah menengah dulu, tak sangka sekarang bekerja di bawah satu bumbung lak tu...

Dulu aku kurus jer... sekarang dah tembam.... huhuhu... So, kami pun jumpa la kengkawan aku iaitu Hakimi dan Sahreen.. Macam aku jugak, dulu slim, sekarang dah tembam.. hahahha..

. Sahreen dah kahwin... Kami?.. hahah... Sampai masa sampailah seru kan ?.. bab kata orang, takkan lari gunung dikejar, kalo ada jodoh, tak kemana jugak kan?.... hohoh


 
Inilah antara juadah yang dihidangkan..... ada sotong celup tepung, ikan bakar. pari bakar, tomyam, kerang bakar dan kailan ikan masin... Semua itu ada di Restoran Seri Kalong, Kemaman, Terengganu...  Jom lah try makan kat cini......... best!!


Inilah kengkawan aku kelas 5 Dinamik dulu....... Hampir 8 tahun x jumpe.... hohoho yang pakai baju merah tu sahreen, disebelah dia adalah isteri kesayangannya... Pengantin baru lagi ni........hahahha Yang pakai baju biru gelap itu Hakimi, dia sekarang bekerja sebagai polis bantuan kat Johor. Yang sebelah kimi, rakan sekerjanya... 














Aku? Mestilah yang tembam pakai baju belang2 tuh... Diniey lak disebelah aku...... hehehe

Kami ambik gambar kenang-kenangan, pasni x tau lah dapat jumpa lagi ke tidak... InsyaAllah kalo umur panjang, kita jumpa lagi....Happy dapat jupe korang lagi....


Thank you Allah.





0 Bagaimana komen anda?...: