BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda orang yang ke?

free hit counter
Download free web counter code here.

Friday, July 27, 2012

Juadah Berbuka Puasa semalam



Salam......... 


Semalam  aku berbuka pose dengan housemate aku - Qema... Berdua je tau... Dating la konon.. huhuhu... 


Sunyi sepi Taman Seri Bayu ini tanpa karenah housemate2 aku yang lain sebab balik kampung... Yelah, diaorang nk berbuka dengan family masing2... Sebab minggu pertama diaorg x balik...


Minggu pertama aku berpuasa, sempat sehari je berbuka dengan family.. minggu depan pulak aku balik kampung dengan Qema ni.. hohohoho... Tapi aku kempunan nak makan ayam golek.... Sebab dah habis !!



Antara juadah berbuka kami semalam... 


 sotong papdrik........

Kuih muih


Telur dadar


Selamat berbuka puasa semua!!!

0 Bagaimana komen anda?...: