BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda orang yang ke?

free hit counter
Download free web counter code here.

Tuesday, July 24, 2012

Bendi? Juadah berbuka pose....


Salam............


Hari ahad yang lalu 22. July. 2012...............
(Hari kedua berpuasa)


Member aku si Diniey ni goreng bendi....... nampak lazat dan menarik........ tapi aku lupa nk ambik gambar bendi goreng dia ni......... hohoho.......

 Ni gambar bendi hiasan jer...... hahaha


Bendi ini meningatkan aku kepada sahabat baik semasa di UNIMAS dulu, Agnes Yeo..............

Aku dan Agnes......


Masih segar dalam ingatan aku, di penghujung semester kami tinggal di kolej bunga raya.......... Agnes rupanya suka makan bendi........ Nak dijadikan cerita aku dan agnes pergi lah ke pasar uitm... Kami panggil pasar uitm sebab uitm sarawak dekat je dengan UNIMAS.......


Di Sarawak, sayur memang sangat murah........ Kalo di Semenanjung, 1 bekas Rm 1....... Tapi di Sarawak, 3 bekas seringgit........ Memang banyak n murah giler....... Terkejut aku tengok si Agnes beli banyak sangat... Aku pun tayelah dia kan.....


Aku: Kamu beli byk sgt kenapa?... Beli Seringgit cukuplah,...


Agnes: Aku pun x tau seringgit ley dapat banyak macam ni... hohoho


Emmmmmm.......... 


Pastu menu kami sarapan ke lunch ke dinner ke........ mesti ada bendi........ nasib baik Agnes pandai goreng kalo x, aku pun x pandai sgt mkn bendi ni.......... Yang best nye.. kalo x habis, Abg Bob akan jadi mangsa!!! 
Dia lah yang akan habiskan lauk kami.... hahahahha....... 


Abg Bob: Rezeki dik..... Jangan ditolak........ hehehe


Aku dan Abg Bob...


 Emmmm....... Tibe2 rindu kat Agnes dan semua rakan2 aku semasa kat UNIMAS dulu............... Semoga semuanya berjaya dalam bidang masing2!!......... hohoho 




0 Bagaimana komen anda?...: