BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda orang yang ke?

free hit counter
Download free web counter code here.

Wednesday, June 15, 2011

Zivilia Band - Aishiteru Lyrics

l


Salam....

Ini merupakan lagu yang aku minat dan mesti dengar setiap hari. Mood orang tengah angau bercinta kan.. hahahaha...

Sebenarnya ni lagu OST bagi sinetron "Cinta Melody" yang dinyayikan oleh Zivillia Band. Best gak citer ni pas balik keje mesti layan citer ni dulu... hihi

"Cinta Melody" mengisahkan seorang gadis yang bernama Melody (dilakonkan oleh Chelsea Olivia) yang secara kebetulan accident dengan Elang (Randy Pangalila).. Mereka sering bertengkar dan akhirnya jatuh cinta seterusnya berkahwin..

Namun, kebahagiaan mereka hanya bersifat sementara.. Di waktu Melody tahu dirinya mengandungkan anak Elang.. Elang pula mengalami kemalangan dan hilang ingatan.. Di saat Melody keseorangan dan kesunyian, muncullah Raffi (Fendi Chow) seorang lelaki yang sangat mencintai dan menyayangi Melody. Raffi juga sanggup membahagikan kasih sayangnya kepada Melody dan juga bayi yang bakal dilahirkan Melody..

Elang terlambat apabila mengetahui Raffi dan Melody akan bernikah.. Raffi dikategorikan suami yang romantis dan penyayang.. (saya suka watak dia.. ahaha) Raffi bukan sahaja menyayangi Melody bahkan menganggap Raya (anak Melody dengan Elang) seperti anaknya sehingga sanggup membahayakan nyawanya demi menyelamatkan Raya dari terjatuh..

Di akhir sinetron ini, Melody akhirnya sedar bahawa dirinya amat menyayangi Raffi. Akhirnya, Elang mengalah dan tidak muncul lagi dalam hidup Melody.. Biarlah Melody hidup bahagia dengan Raffi dan Rayya...

Haahaha... panjang pulak aku karang!! hahaha

0 Bagaimana komen anda?...: