BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda orang yang ke?

free hit counter
Download free web counter code here.

Friday, June 24, 2011

Majlis Kawin Alissalai Summani 1 April 2011

Inilah kawan ku, Alissala Suwanmani dan suaminya, Boon Cit Chot yang berasal dari Perlis Indera Kayangan... Meriah majlis kawinnya tetapi aku dan Dayah salah tarikh sebab masa aku pergi sana, 1hb april 2011 adalah majlis makan sepanjang hari.. Kami ingatkan hari dia bernikah rupanya esok baru dia nikah... hohohoho...


Gambar ni di ambil masa dalam kereta. On the way nak pergi rumah Alis.. Yatt yang bawak kereta sebab kami tak familiar sangat dengan jalan kat Kedah dan Perlis ni...

Member aku Yah sempat promote minuman kegemarannya lagi.. Yang aku x puas hati dia dah delete gambar yang aku ambik secara spontan. Alasannya, dia nampak x cantik dalam gambar tu.. walapun dia sememangnya cantik orangnya.. ahaha puji lak!!


Ini gambar best friend aku masa di Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS) iaitu Agnes Yeo Sze Wei.. waa siap letak nama penuh lagi tue.. selamba je dia pakai short pant.. Dia dari semalam lagi dah berkampung kat rumah alis nie..

Rasanya dah 2 tahun kami x jumpa.. akhirnya, jumpa juga... Kami tamat pengajian tahun 2009 sekarang dah tahun 2011.. lama tu.. siap cakap aku dah gemuk.. Yatt pun cakap benda yang sama " Lala ko da gemok r"


Sementara menuggu Alis siap berdandan, kami bukannya boleh duduk diam2.. kamera kalo x habis bateri memang x sah.. so, apa lagi... 1... 2... 3... peace!! Ambik gambar saja keje aku..


Sempat berposing dengan hadiah masing2......

Berposing dulu sebelum meraikan pengantin perempuan....... hihihi


Ini adalah hiasan dalam bilik Alis.. Satu pendekatan yang baru bagi aku sebab sebelum ni, aku x pernah tengok cara orang Siam berkawin., Tengok kad banyak tergantung..


Yang ni pulak gambar aku dengan Dila Kecik sebab da boring kan x tau nk buat apa.. So, duk dalam bilik pengantin tu posing je keje kami..... hahaha..... Da lama x ambik bersama member2 lama... hihihi



Adus....... banyaknya kamera!! Aku mmg obses dengan DSLR.. Sekarang pun masih kumpul duit nk beli DSLR........ tu semua ALis dan Yatt yang punya..... Aku Punye DSLR??..... Tuguuuuuu... Coming soon..... hahaha


Gaya seorang camerawoman!!
hahaha......



Yatt try ambik gambar dila kecik...... Yatt test camera dia sbab dia kata camera dia da lama da... da kurang sharp mcam dulu2 lagi... yela semua barang kalo da lama pakai mmg mcm tue....... sama cam manusia gak kan?.. Macam mana la kita nanti kalo da tua...... InsyaAllah kalo umur kita panjang..... amin.......hehehe

Gambar dari kiri: aku dan Dila kecik..... yang kedua tu adalah aku, Alis (pengantin perempuan) dan Agnes... yang ketiga itu aku lagi dengan Alis dan Dayah... hahaha....

0 Bagaimana komen anda?...: