BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda orang yang ke?

free hit counter
Download free web counter code here.

Monday, June 27, 2011

Dinner kat Awana Kijal 14 may 2010


Ini semua antara gambar yang di ambil semasa Dinner kakitangan R.E.T.I di Awana Kijal

Ini gambar Suzana Dan Muslim

Dari kiri: suzana, aku, amalina che makhtar dan noralisa....

Inilah Ketua Jabatan aku.. En suhaimi abu bakar.....

Ni pulak Noralisa berganbar dgn HOD aku... laku beb HOD aku!!
Bujang lagi tuh!!
hahaha

Ni time aku lak bergambar dgn Muslim..
hahahahah

Ni pulak Noralisa dgn Kamalia.....

Kamalia bertugas di bawah unit peperiksaan RETI.... Dia juga merupakan bekas pelajar RETI juga.....

Kami memang suka berposing.......

Gaya bebas semua!! hahaha

Noralisa dan Suzana..
Dua2 ni roomate aku... hahaha

Ni gambar aku berlatar belakangkan BBQ Dinner... ahahah

Sekali lagi gaya bebas!!

Sempat berposing dengan bapak saudara aku.......
En Izad......

Ni sebahagian dari keluarga Mak teh.......
anak yang bongsu kembar... hehe

Hahaha......
Rendah lak duk berdiri kat sebelah orang tinggi...
hehehe

Ambik gambar beramai2!!

Ini gambar bersama Agus Tri Sonata....
Staff Ranaco dari Indonesia..... hehe ada ramai lagi staff dari sana...

Kami bertiga menang cabutan bertuah tau!!

Suzana dengan hadiah cabutan bertuah : sejadah

Dari kiri: aku, suzana, noralisa, fakhrul akmal, HOD marine: khuzaimi dan muslim!!

Noralisa menang grander... Nk mesin pe ntah.... hahaha sapa la sponsor hadiah nie.. tp x pe la.. menang hadiah cabutan bertuah jugak kan.... hahaha
kalo bg bapak aku mesti dia suka sebab dia suka asah mata golok dengan grander tu ... heheh

Aku pulak dapat set DVD!! hahaha... hujung2 minggu leh tengok CD@DVD kan..... hahaha macam lah selalu tgok kan.. kalo hari minggu mesti kuar jalan2 punye... hahaha

Kalo yang td Agus.. yang ini pula adalah Augustin !!















0 Bagaimana komen anda?...: