BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda orang yang ke?

free hit counter
Download free web counter code here.

Monday, July 18, 2011

Aneka makanan di Malaysia

Nasi Goreng..

Nasi goreng yang best pernah aku makan adalah nasi goreng yang mak aku buat...... kedua, nenek aku buat.... nenek aku buat sedap walaupun agak pedas.... ketiga, bapak aku.... tapi bapak aku jarang2 masak r... dia guna rempah kari wat nasi goreng... hahaha... pe pun, mmg best!!

Mee Goreng.

Kalo kat Bistro kemaman.. aku dan member2 aku selalu lepak sana... pekena mee goreng mamak dia.. best sangat.. x sama dengan kedai lain.. tapi sejak akhir2, pekerja yg selalu masak tu da kene pulang ke indonesia.. so, mee goreng mamak da kurang sedap....

Hurmm,..
air tangan tukang masak tu x sama dgn tukang masak yg lain...
hehehe...

Nasi ayam

Kalo kat kemaman nie, Restoran Selera Alwie memang sedap.. kedai nya terletak di tepi jalan berhadapan dengan bank rakyat... mudah nk parking... (aku naik motor je lagi senang nk park) haha...

Satu lagi, di depan kolej yang aku mengajar la...
kedai abg Man... nasi ayam dia pun sedap!!

Nasi lemak.

Nasi lemak yang best kat sini adalah kat kedai Mak Teh
(haha.. memang la sebab aku selalu duk makan kat situ)

Satu lagi, depan waterfornt sungai Kemaman.. Kedai Teratak Simple.. pun sedap jugak!!
harga pun boleh tahan dan berbaloi-baloi kalo makan kat situ... hehehe

Ini antara makanan yang aku suka makan la sekitar kemaman nie....

0 Bagaimana komen anda?...: