BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda orang yang ke?

free hit counter
Download free web counter code here.

Friday, July 15, 2011

3,2,1 Cinta Trailer


\

Filem 3,2,1 CINTA ini mengisahkan Sam (Siti Aishah Mohammad) , anak gadis yang berpewatakan kasar seperti lelaki baru sahaja berpindah untuk menyambung pelajaran di sebuah kolej. Dia bertemu semula dengan kawan baik semasa sekolah iaitu Fariz di situ.

Dalam masa yang sama, Sam mula ditakut-takutkan dengan fakta bahawa dengan sikap kasarnya itu, dia akan ditakuti oleh semua lelaki dan dia akan bersendirian sampai mati.

SAM dijaga oleh bapa tirinya dan mempunyai seorang adik tiri selepas bapanya meninggal dunia. Pada usia 15 tahun pula, mak Sam pula meninggal. Selepas itulah, dia mula bersikap kasar dengan bapa tirinya dan berpewatakan seperti lelaki.

Yang aku suka tentang watak Sam ni adalah dia BIJAK!! Bijak dalam matematik dan subjek yang lain. Sebelum dia masuk kolej tu ambik course Journalism, Sam ambik course Medic dan Law...... Walaupun sekadar watak, tapi aku suka!! hahaha

Diana amir bersama salah seorang krew....


Satu lagi yang aku suka, rambut sam!!

Comel kan Diana Amir bergaya!! hahaha

Mustapha kamal juga berlakon sebagai ayah tiri sam... huhuhu..

Ini pula krew dan pelakon 321 cinta... Gambar pengarahnya saja aku x ada..... haha... Pengarah cite ni: Azahari Zain..... Pensyarah di Uitm Puncak Perdana shah alam..... hahaha




0 Bagaimana komen anda?...: