BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda orang yang ke?

free hit counter
Download free web counter code here.

Saturday, December 17, 2011

Sambungan Detik Cemas 16.November.2011



Salam senyum semua...


Sampai sahaja di Hospital Kemaman.......
(sambungan cerita hari tu, bahagian terakhir.. hahaha)


Member aku, Cik Dila mendaftarkan nama aku di Unit kecemasan.. dalam 45 minit aku menanti... Sepanjang menanti itu, aku dapat saksikan beberapa orang yang sakit.. huhuhu hospital yang menakutkan......


Aku tengok ramai yang masuk ke dalam bila keluar je menangis.. takut aku tengok... selepas itu, ada seorang remaja belasan tahun duduk atas kerusi roda menangis kerana menahan kesakitan.. mulanya aku ingat dia accident sebab lutut dia ada calar-calar....


Rupa2nya, anak dia baru lepas pembedahan hati...... huhuhuhu........


Then,. aku pun dipanggil masuk ke dalam... dan doktor kata aku sakit biasa..... kemungkinan lambat makan...... hahahahha..... so, kesimpulannya... jangan lambat makan!!! hahaha...




* Malam tu, aku sakit lagi... dan pergi ke hospital lagi.. kali ni, aku kene Xray... Dr.Ihab kata, gas banyak dalam perut dan dia nk bg suntikan... hohohoho.... terus aku balik.. hahahah.....




0 Bagaimana komen anda?...: