BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda orang yang ke?

free hit counter
Download free web counter code here.

Thursday, November 17, 2011

Detik Cemas 16. november. 2011 (rabu)

Salam semua,

Semalam adalah detik cemas dalam hidupku sepanjang 24 tahun ini, tak pernah x boleh bangun dari tidur... selalunya boleh, tidak kali ini.... nak dijadikan cerita, aku terjaga dr tdo jam 4 pagi lagi... aku terasa kebas.. kaki dan tangan x boleh bergerak langsung... aku cuba gerakkan tangan aku.. kepala dan semua anggota badan aku...


Aku cuba kejutkan rakan sebilik aku, Sierra Juliet juga tetapi aku terlalu lemah untuk mengejutkan dia... aku cuba bertenang dan menenangkan diri setenang-tenangnya... akhirya sikit demi sedikit kaki aku berjaya digerakkan... aku cuba mengiringi badanku..

Tiba2..

Ngappp!!

Dadaku mencengkam kuat!! sakitnya x dapat aku gambarkan... akhirnya, aku terlelap dalam kesakitan itu... tetapi pada jam 6 pagi, aku terjaga lagi... kali ini, kaki dan tangan aku sudah dapat bergerak... aku cuba untuk bangun...

Malangnya.....

Ngappp!!

Sekali lagi ia mencengkam dada aku ini.. aduh sakitnya hanya Allah yang tahu... aku cuba bergerak ke kiri dan ke kanan, namun semua tidak berhasil dan aku gagal untuk bangun..

Akhirnya,

Aku memberitahu Sierra Juliet yang aku tidak dapat bangun dan dia terkejut. Sambil dia bersiap untuk pergi kerja, sempat dia memberitahu teman serumah aku yang lain bahawa aku x dapat nak bangun seperti biasa... Mereka sepakat untuk menelefon ambulans untuk membawa aku ke hospital;;;


Nak tahu apa yang terjadi seterusnnya?... Ikutilah kisah yg seterusnya... :)

0 Bagaimana komen anda?...: