BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda orang yang ke?

free hit counter
Download free web counter code here.

Sunday, October 9, 2011

Ojek Selamanya!!



Salam..


Pada malam yang bertarikh 6hb. October. 2011.... berangkat lah dinda ku.. Eka Setya Rouza(OJEK)... Yang berasal dari Batam, Indonesia.. Sepanjang perkenalan, dia sememangnya seorang yang periang dan happy go lucky.... Dia pun banyak membantu aku semasa menjadi koordinator bagi kelab seni visual... hahhaha



Inilah juadah yang kami makan di TMC, Mesra Mall, Kerteh Terengganu.. Antaranya adalah roti arab, tosai, dan capati!! hahahaha...


Ini lak antara gambar-gambar yang sempat dirakam semperna majlis terakhir dengan Ojek ni... hahhahahahaha....


Reaksi semasa makan... Yang kesiannya, aku yang makan tosai!! sebab apa?.. sebabnya tosai aku melekat di pinggan.. kene kikis dulu bru dpat makan.. apa la nasib ku!! hahaha


Selepas makan, kami jalan2 sekitar mesra mall... tengok2 je... hahhaha


Karaoke?.. ermm, ojek memang pandai nyanyi... Aku?.. sah2 lah x pandai.. kalo nyanyi mesti sumbang jer.. ahax!! tapi ni lah yg paling seronok!!

Penuh dengan gaya2 seorang artis terkenal tak?.. ahahha


Cik dayah dan Ojek asyik duet bersama jer!!... ahhaha


Selepas nyanyi.. kami jalan2 lagi.. sambil makan aiskrim!!


Sempat berposing sebelum balik!! Semua kedai da nak tutup dah.... Arghh lantak r.. yang penting kami memang suka ambik gambar!!.. hahahahahahha


Yang ni pulak, di luar TMC Mesra Mall... Nasib baik x ramai orang so, pe lagi.. masing2 dengan gaya masing2 la.... bergambar sakan... hahahha...

Bila bergabung macam ni la jadinya... Semua tempat nampak menarik utk berposing!!... Kita orang memang POPULAR!!! hahahaha


Gambar kiri sekali tu.. Cik dayah tengah berangan nak beli buku La Tahzan... (Aku dah beli dah).. Gambar tengah lak, aku dan cik dayah cube angkat buku2 tu... (eksyen jer lebih tuh) last sekali gambar promote GIGI... hahahahha...


Yang ni lak bersama iklan keluarga bahagia...... :)


Yang bahagian akhir2 ni lak, gambar kat tempat parking...


Itulah gambar2 terakhir dengan ojek.....
sesungguhnya, setiap pertemuan pasti ada perpisahan......
perkenalan aku dengan Ojek pun begitu...
Semoga Ojek bahagia di sana......
huhuhuhuhuhuh




0 Bagaimana komen anda?...: